Marketingplan

Van acquisitie tot branding

 

marketing is alles

Lees hieronder hoe wij een marketingplan schrijven. 

Waarom De Relatiemarketeers?

Wij werken voor het MKB. Daarom zijn onze marketingplannen geen dikke boekwerken met kernwaarden en matrixen maar concrete doelgerichte middelen. Daar gaat ons hart sneller van kloppen.
We beginnen met een brainstormsessie: ‘wie zijn jullie? Welk probleem lossen jullie op? Voor wie?’ Daarna gaan wij aan de slag met een knaller van een creatieve vertaling naar communicatiemiddelen met als doel, de groei van jouw bedrijf
 

Onderdelen van het marketinplan

Email marketing

Top of mind zijn, is één van de belangrijkste marketingonderdelen. E-mail speelt daar een belangrijke rol in.

Social Media

Online awareness creëren via Linkedin, Facebook, Instagram en Snapchat. Onmisbaar voor ieder bedrijf.

Direct Mailing

Fysieke post is tegenwoordig zeldzaam. Als we iets sturen weet je 100% zeker dat de ontvanger het ziet. Heel krachtig.

Relatiemarketing

Je bestaande klanten zijn de basis van je toekomstige omzet. Koester je klanten en werk aan een stabiel bedrijf.

Voorbeelden van marketingplannen

Ordiginal volgt.

CavaTaria volgt.

R. van der Wal Riooltechniek volgt.

Een marketingplan legt de basis voor een succesvolle groei.
Hans Breuker
Marketeer