WeCreativez WhatsApp Support
Hallo! Hans hier
Wat kan ik voor je doen?

Loanstreet kiest voor De Relatiemarketeers

/, Creatieve direct mailing, Sales/Loanstreet kiest voor De Relatiemarketeers

Loanstreet kiest voor De Relatiemarketeers

LoanStreet kiest voor De Relatiemarketeers als marketingbureau voor de uitrol van de Loan Wolf campagne.

Amstelveen, 21 februari 2018 [persbericht]

Het doel van de campagne is handtekeningen verzamelen om te helpen bij het opzetten van een financieringsfonds voor MKB-ers. Hoe meer interesse, des te groter het fonds kan worden, maar daar moeten ondernemers wel bij helpen door een petitie te tekenen. De Relatiemarketeers bedacht een activerende campagne in de vorm van een pamflet.

Er is zoveel geld in de markt, maar MKB-ers ondervinden vaak hindernissen op hun pad. Het fonds moet ervoor zorgen dat kleinere financieringsaanvragen makkelijker worden.

De kritieke massa voor het starten van een fonds is inmiddels bereikt. De uitrol wordt nu ingezet. Winnaar van de Amstelveense ondernemersprijs LoanStreet kiest tevens voor het Amstelveens relatiemarketing bureau, De Relatiemarketeers. Geen onbekende van de gemeente Amstelveen want zij zijn geselecteerd voor het ZAAI programma van de gemeente.

De nieuwe campagne zal 1 maart starten met onder andere een pamflet als activerende tool. Het doel is om vóór 31 maart 1.000 namen te verzamelen.


Noot voor de redactie:

Zie bijlage voor het pamflet.

Meer informatie over LoanStreet en de Loan Wolf campagne: Sergio Torres: 06 41 51 31 30. www.loanwolf.nl, www.loanstreet.nl.

Meer informatie over de marketingcampagne: Hans Breuker 06 24 32 72 73 www.derelatiemarketeers.nl

Pamflet, activering voor de Loan Wolf campagne

Pamflet, activering voor de Loan Wolf campagne

 

Achterkant pamflet activering Loan Wolf

Achterkant pamflet activering Loan Wolf

Hans Breuker:

Activerende mailings, sales mailings zijn niet per sé onze expertise al zijn we natuurlijk wel gespecialiseerd in het bedenken van opvallende mailings. Voor de Loan Wolf campagne bedachten we een ouderwets actiepamflet dat de ondernemers moet activeren. Ik kan niet wachten tot ik het pamflet in handen heb. We zijn trots op de uiting en danken LoanStreet voor het vertrouwen maar ook voor het feit dat ze anders durven te denken. Dan krijg je de mooiste campagnes! Althans, naar mijn mening 😉

By | 2018-02-23T16:24:13+00:00 februari 23rd, 2018|Activerende mailing, Creatieve direct mailing, Sales|3 Comments

About the Author:

Hans Breuker bedenkt voor De Relatiemarketeers creatieve relatiemarketing, dat kan een kaartje zijn, een product of een versnapering. Alles om een verpletterende indruk achter te laten bij klanten en personeel. Verblijden, verrassen en waarderen. "Klantwaardering is een ondergeschoven kindje, wij helpen bedrijven middels een planning al hun relaties te waarderen. We bedenken de gifts en versturen ze ook. Op die manier kunnen organisaties bezig zijn met zaken als super service en een geweldig product of dienst terwijl wij hun klanten verwennen."

3 Comments

  1. BestSavannah 15 mei 2018 at 20:35 - Reply

    I see you don’t monetize your website, don’t waste
    your traffic, you can earn extra bucks every month
    because you’ve got hi quality content. If you want to know how to make extra money, search for:
    Ercannou’s essential adsense alternative

  2. AugustinaBold 20 mei 2018 at 23:51 - Reply

    I have checked your website and i’ve found some duplicate content,
    that’s why you don’t rank high in google, but there is a tool that
    can help you to create 100% unique articles, search for; SSundee advices unlimited content for your blog

  3. Quality content is the key to interest the visitors to pay a quick visit the
    website, that’s what this site is providing.

Leave A Comment