WeCreativez WhatsApp Support
Hallo! Hans hier
Wat kan ik voor je doen?
Celebration Moments 2018-03-30T14:04:10+00:00

Het leven draait om mooie momenten en die mogen worden gevierd. Een jubileum, een verjaardag, het binnenhalen van een opdracht, een geboorte. Allemaal goede aanleidingen om je relaties waardering te tonen en aandacht te geven. Wij bedenken originele gifts en nemen eventueel de handling uit handen zodat niemand vergeten wordt en jij top of mind blijft.

Weinig bedrijven besteden serieus aandacht aan het moment van het sluiten van een deal, laat staan een herhaalopdracht. Het eerste wat een klant vaak ontvangt is een factuur. Dat kan en moet beter vinden wij. Al is het maar met een kaartje waarin wordt benadrukt dat uw organisatie het vertrouwen waardeert dat in haar wordt gesteld. Ook een misstap kan een ‘Celebration moment’ worden. Je erkent dat er iets fout gegaan is en je stuurt een attentie naar uw klant waardoor u in ieder geval een charmante indruk achter laat.

Bedrijven zijn hier meestal niet goed in. Logisch, want ons ‘celebration moments’ concept valt vaak tussen verschillende afdelingen binnen een organisatie zoals HR, management, office management en marketing. En daardoor is het lastig om er één discipline van te maken. Daar ligt onze kracht, we bedenken  gifts én zorgen ervoor dat die op tijd bij uw relatie op de deurmat liggen. Zorgeloos je klanten en personeel.

pepermunt met logo

pepermunt met logo

Bekijk hier een aantal voorbeelden van onze gifts.

De voordelen van het inzetten van ‘relatiemarketing’ zijn groot.

Klanten :

  • Voelen zich gewaardeerd
  • Blijven langer klant
  • Geven meer bij u uit
  • Vergeven u eerder bij een fout
  • Worden fans van u
  • Praten positief over u (social media)
  • Blijven loyaal

Cijfers :

  • 70 % van de klanten die een emotionele band voelt met een organisatie geeft twee keer meer geld uit
  • Het is zeven keer duurder om een nieuwe klanten binnen te halen dan een klant te behouden
  • 68 % van de emotioneel betrokken klant wil een grotere betrokkenheid van jou
  • Bestaande klanten geven 33% meer uit dan nieuwe klanten

Personeel:

  • Voelt waardering
  • Blijft langer bij u werken
  • Zet zich meer in
  • Vertelt over de fijne werkomgeving (social media).