WeCreativez WhatsApp Support
Hallo! Hans hier
Wat kan ik voor je doen?
Blog 2018-01-24T10:37:48+00:00

juli 2018

32 redenen waarom ik dol ben op klantenbinding via e-mail marketing

juli 27th, 2018|

Waarom ik zo bezeten ben van e-mail marketing en waarom jij dat ook zou moeten zijn E-mail marketing? Echt? Als je mij volgt, zul je verbaasd zijn om deze uitspraak over e-mail marketing. Ik heb al vaak gezegd: “hoe vaak lees jij nog een nieuwsbrief?' en: "E-mail is waardeloos.” En toch ben ik er bezeten van. Laat me uitleggen waarom in maar 32 argumenten 😉 . Geen zin om te lezen? Check hier de podcast: Eigendom, it’s mine. My precious Ik vind het absoluut verschrikkelijk om afhankelijk te zijn van anderen. [...]

SEO is voor pussycats

juli 24th, 2018|

Pussycats houden van SEO Als je alleen maar afwacht op zoekopdrachten en concentreert op SEO zul je nooit DOMINEREN. Iedereen is verslaafd gemaakt aan SEO en SEA. Vergeet het allemaal. Als iedereen op die SEO sneltrein zit neem dan de auto want die weg is VRIJ! plankgas haal je dat seoboemeltje in. SEO boemeltreintje rights @un_chat_andalou SEO strategie is het nieuwe kruidenierschap, wachten tot een klant je winkeltje binnenloopt en dan maar hopen dat je winkel precies is wat de klant zoekt. Een strategie voor losers, angstige pussycats die linkjes verzamelen achter hun computer. Winnaars nemen het [...]

Samen Scoren

juli 19th, 2018|

Een omhaal, lobje of met een stiftje, Eastmen scoort graag samen met klanten. Wanneer je goed technisch personeel levert is het niet zomaar een dienstverlening maar echt een samenwerkingsverband. Samen scoren met een voetbal op een standaard als waardering voor de partnership stuurden we in juli. Een opgeblazen bal in een doos is een 'knal' moment van jewelste. Er is geen man die een bal kan laten liggen zonder er tegenaan te willen trappen. Je toont niet alleen waardering maar je bent ook een tijd fysiek aanwezig met jouw cadeau. Een constante reminder van jouw logo en jouw bedrijf. Dat is [...]

Personeelswaardering ‘De Gras’

juli 16th, 2018|

Originele personeelswaardering is een zeldzaamheidje. Maar o zo belangrijk; vandaar dat Awakenings naar ons toe kwam om een leuk geschenk te bedenken voor de harde kern medewerkers van Awakenings Festival. De medewerkers hebben het altijd over 'het veld'. De voorbereidingen beginnen weken van tevoren en iedereen is dag en nacht op het veld om alles klaar te maken. Vandaar dat het ons leuk leek om letterlijk een stuk veld te sturen. Een opgerold stuk gras met daarin een fles wijn Chardonnay De Gras. En natuurlijk een leuke kaart met een bedankje en tekst: "Afgemat, moe... Geniet nog even van het veld. [...]

Case: Makelaar marketing voor Westwijk Makelaars

juli 13th, 2018|

Westwijk makelaars werkt samen met De Relatiemarketeers Voor Westwijk Makelaars bedachten we een marketingplan. Omdat makelaars vaak niet weten waar hun klanten zitten en vooral reactief werken is het super belangrijk om relatiemarketing technisch helemaal on point te zijn natuurlijk 🙂 Entree: Hans Breuker met een makelaar marketing plan. (Geen zin om te lezen? Luister hem hier op jouw favoriete podcastkanaal) of op deze pagina: Mond tot mond reclame Makelaars moeten het vooral hebben van mond op mond reclame (90% van de klanten van een makelaar komt via via). Mijn visie is als je klanten via via komen je [...]

juni 2018

Day Foodbar zet vol in op Relatiemarketing

juni 22nd, 2018|

Horeca Marketing Daan Kroone zet in op relatiemarketing Daan Kroone van Day Foodbar hoef je niet uit te leggen hoe je je gasten waardeert. Toch wil hij een stapje verder gaan en inzetten op klantenbinding. Niet de eerste die dit doet want ook Starbucks zet vol in op relatiemarketing. Top of mind blijven wordt lastiger op Facebook (lees: Facebook organic reach is dead). En Instagram wordt steeds vluchtiger. Consumenten zijn zo lui geworden dat we niet eens meer scrollen in de tijdlijn maar alleen de Instagram Stories kijken, en zelfs die 'tikken' we weg als het te langzaam gaat. Bekende [...]