Lees ontwikkelingen over relatiemarketing en concrete voorbeelden van klantwaarderende gifts

Blog 2018-01-24T10:37:48+00:00

februari 2018

Top 10 redenen om geen relatiegeschenken te versturen

februari 8th, 2018|

Top 10 redenen om geen relatiegeschenken te versturen Top 10 meest gehoorde redenen om geen relatiegeschenken te versturen. Staat jouw excuus er tussen? 1. We willen een super originele gift dat voldoet aan onze waarden en normen en kwaliteitseisen. Al onze klanten moeten het leuk vinden, het moet persoonlijk zijn en voor niet teveel geld. En ik wil een harem aantrekkelijke vrouwen die de hele dag in aanbidding op me liggen te wachten... Áls we/ je al aan zulke hoge eisen kunnen voldoen houd je dat nooit vol om consequent top of mind te blijven. Soms scoor je [...]

HIRING! Vacature creatieve cadeautjesbedenker m/v

februari 1st, 2018|

  Icons made by Eucalyp from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY Ben jij SUPER creatief en heb je duizend ideeen per dag? Dan zoek ik jou. Onze startup maakt een kneiterharde groei door en we komen tijd tekort om alle prospects en nieuwe klanten goed te blijven bedienen met het verzinnen van creatieve gifts. We bedenken voornamelijk leuke ideeen voor onze klanten om waardering te uiten naar HUN klanten en hun personeel. Die waardering moet er voor zorgen dat ze loyale klanten houden en gemotiveerd personeel. Dus jij zal de hele dag bezig zijn om kleine cadeautjes [...]

januari 2018

Advies voor makelaars. Makelaarmarketing tips.

januari 29th, 2018|

- Makelaarmarketing Gary Vaynerchuck (een van mijn grootste inspiratiebronnen) heeft dagelijks een vlog waarin je kunt zien wat hij doet en vooral inspiratie kunt halen uit zijn uitspraken, zoals over makelaarmarketing. Vandaag zei hij over makelaars dat ze lopen te slapen. En dat is natuurlijk ook zo 🙂 'Jullie verleiden je klanten tot een deal en dan ben je vertrokken met de noorderzon. Je versiert een meisje, kust haar en dan ben je pleite. Wat je zou moeten doen is 18 maanden nadat je het huis aan ze hebt verkocht een 200 dollar cadeau box geven. Ze zullen weggeblazen [...]

3 PRAKTISCHE manieren om direct je sales te verbeteren door relatiemarketing

januari 26th, 2018|

Sales door het plafond We sturen een kaartje met attentie na een mislukte deal/ offerte naar de prospect. Je geeft aan een goede verliezer te zijn en bouwt aan je relatie. Eerste indruk een daalder waard. We sturen na een eerste gesprek een leuke attentie. Zo ben je top of mind, creëer je emotionele binding en werk je aan je imago. Na een deal, een succesvolle opdracht sturen we een leuke attentie. En dan heb ik het niet over een suffe taart. Je valt op en de 'customer experience' is helemaal top. Wij bedenken passende gifts en versturen die [...]

Hoe waardeer je miljonairs?

januari 24th, 2018|

Hoe waardeer je miljonairs, dance dj's? Wat als je doelgroep alles kan kopen? De Relatiemarketeers werkt o.a. voor vermogensbeheerders waar we balanceren tussen betaalbaarheid en kwaliteit. Maar we werken ook voor dance festival Awakenings. Investeren in de relatie met een dj is super belangrijk omdat er aan alle kanten aan de artiesten wordt getrokken. Dan is het prettig als je een streepje voor hebt op de andere dance organisatoren. Gezien de forse gages en de populariteit van dj's is het een uitdaging om iets te bedenken waardoor ze zich gewaardeerd voelen want ze kunnen kopen wat ze willen! Entree: [...]

Gequt van Qurrent

januari 23rd, 2018|

Gequt van Qurrent   De Relatiemarketing van Qurrent is gewoon qut. Ik kan het niet anders zeggen, nou ja kan wel, maar dat wil ik niet. Er is geen relatiemarketing dat zou je ook kunnen zeggen. Juist energieleveranciers (waarbij het onderscheidend vermogen ongeveer nul is), is klantwaardering bij uitstek hét middel om je klanten loyaal te houden. Bovendien komt er ook op de groene energiemarkt steeds meer concurrentie! Ik werd in december gebeld om klant te blijven wat ik heb gedaan. En daarna nooit meer wat vernomen. In het eerste jaar ook niet overigens. Ze hebben nu twee keer [...]